Posts tonen met het label zon. Alle posts tonen
Posts tonen met het label zon. Alle posts tonen

vrijdag 3 oktober 2014

Weekendje weg met mama.

Samen met mama ging ik een weekendje weg. We wilden er even tussenuit, en dan juist om even te ontspannen. Geen citytrip dus waar we sightseeing zouden doen en vermoeider terug zouden komen dan dat we waren. Nee, we gingen naar een prachtig hotel op de Veluwe, waar we een arrangement hadden geboekt. Wat een aanrader! Ik had nog nooit 'zomaar' een weekendje overnacht in een hotel, maar het is hartstikke goed bevallen. De eerste dag hebben we heerlijk in de hoteltuin liggen zonnen, en 's avonds gegeten in het restaurant. De volgende dag hebben we over de Veluwe gefietst en zijn we naar de bioscoop geweest in Harderwijk. De laatste dag mochten we gebruikmaken van de wellness-faciliteiten van het hotel; een beetje zwemmen, stoomcabine, sauna, whirlpool, noem maar op! Dus: wil je een weekendje weg en helemaal zen terugkomen? This is it!

donderdag 2 oktober 2014

zaterdag 13 september 2014

zaterdag 9 augustus 2014

zondag 3 augustus 2014

zaterdag 2 augustus 2014

zondag 13 juli 2014

Zomervakantie 2014.

Van zondag 13 juli t/m vrijdag 1 augustus ben ik samen met mijn moeder, Jeroen en Jesse op vakantie geweest. De eindbestemming was Kroatië, maar aangezien we met de auto gingen en tussendoor wilden overnachten, besloten we om in Duitsland een tussenstop te houden. Jesse en ik gingen daar twee dagen naar Europa-park, één van de grootste pretparken van Europa! Daarna reden we door naar Kroatië, waar we hebben rondgereisd met de auto. We hebben de eerste twee weken in veel verschillende appartementen en hotels overnacht, van lelijke schuren tot luxe bovenverdiepingen. Heel leuk om zo veel verschillende plekken te zien! We hebben Plitvice National Park bezocht (aanrader, wat prachtig!), met de mooie blauwe meren en watervallen. Stadjes bezocht (Kool & the Gang zien optreden!), op het strand gelegen, en de laatste week verbleven we in een mooi resort. Op de terugweg gingen we langs de Allianz Arena in München, voor Jesse. Het is, zoals altijd, voorbij gevlogen. Ik vind het leuk dat ik nog steeds met m'n ouders mee ga, dank jullie!