dinsdag 16 april 2013

Schoolfoto 2.0.

Alex (klik op zijn naam voor zijn website), is voor zijn fotografieopleiding bezig met een portretserie en daar mocht ik deel van uitmaken. Ik vond het heel spannend om op de foto te gaan, maar hij zei dat het allemaal goed is gegaan. Dat moet ik dan maar geloven! Deze foto kreeg ik toegestuurd, wauw! Mijn ogen knallen van de foto. De foto's doen me denken aan schoolfoto's, zo met die achtergrond. Het zwart witte maakt hem extra sterk. Die achtergrond is trouwens echt perfect. Hij is niet te opvallend, maar toch valt hij op. Right? Ik ben benieuwd naar de andere foto's die ik krijg. 


2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Je ogen knallen er inderdaad vanaf. En wat een mooie wenkbrauwen heb jij. :) Beetje gek compliment misschien, maar ik meen het echt; vol en een hele mooi vorm! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you still look adorable !! <3 <3 so sad u life so far away.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a comment!