vrijdag 5 april 2013

En alweer.

Deze week is niet mijn favoriet. Ondanks dat ik ook wel leuke dingen doe, zitten mijn dagen zó vol dat ik geen tijd voor mezelf heb en dat haat ik. Ik ben het heel druk met mijn scriptie, ik moet namelijk persoonlijk testjes afnemen met mensen, dus ik ga naar hen thuis en meestal is het ook nog eens heel gezellig dus dan ben ik zo weer een paar uur verder. In totaal moet ik ongeveer 60 mensen testen dus ja... Reken maar uit. En dan reistijd nog niet eens meegerekend! Gelukkig is het ook leuk, ik word overal welkom ontvangen en dinsdag mocht ik zelfs mee eten bij een superleuke familie. Verder had ik ook een deadline voor een onderzoeksvoorstel vandaag, dus daar moest ik deze week ook aan werken. AAAAH. Oké, breathe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!