dinsdag 19 maart 2013

Sporten met Julia.

Mensen die mij kennen, vallen nu waarschijnlijk van hun stoel: ik heb gesport! Samen met Julia ging ik naar haar sportschool om daar te 'bodypumpen'. Nou, dat heb ik geweten. Wat is dat heftig! Mijn spieren zijn natuurlijk niks gewend en konden het op een gegeven moment echt niet meer aan. Wat nog erger was, was de spierpijn de volgende dag. Ik had serieus overal pijn! Mijn armen, benen, buik. Met bodypumpen train je alle belangrijke spiergroepen, dus ja, dat voel je dan ook overal. Sowieso had ik al bewondering voor Julia's discipline om een paar keer per week naar de sportschool te gaan, maar nu ik met eigen lijf heb ondervonden wat ze dan doet, heb ik nog meer respect! Ik vond het best leuk, maar zou dit voor een ommekeer worden in mijn non-sport-leven? Ik weet het niet. Een abonnement bij Julia's sportschool is nogal prijzig en ik twijfel of ik bij zo'n cheapy sportschool als Fit 4 Free wil. Als je je ervaringen wil delen, let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!