maandag 4 februari 2013

Ombre again.

Zien jullie deze foto ook ondersteboven? Het lukt me niet om hem om te keren! In ieder geval: mijn moeder ging mijn zogeheten 'ombre' haar bijwerken. Dat houdt in dat het aan de bovenkant donker is (mijn eigen haarkleur) en naar onder toe steeds lichter wordt. Een soort 'dip dye' was het eigenlijk meer, alsof ik met de punten van m'n haar in de bleek gehangen heb. Een voordeel hiervan is dat je geen gedoe hebt met uitgroei bij de wortels, maar hoe langer je haar wordt, hoe meer het blonde 'naar beneden' groeit. Het moest weer even bijgewerkt worden dus! Tisja kreeg in de salon van Rob Peetoom een tip over de techniek, dus die hebben we even toegepast. Het resultaat mag er zijn! Foto's volgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!