donderdag 31 januari 2013

Throwback Thursday.

Doordat  m'n ouders veel van reizen houden, ben ik al op veel mooie plekken van de wereld geweest. Dit was in Griekenland; eiland en plaatsje ga ik eens even navragen! Die passie voor reizen heb ik in ieder geval overgenomen. Of helaas, zo kan je het ook zeggen. Liefde voor reizen is erg leuk, maar het kost natuurlijk ook geld! Er zijn nog zoveel landen die ik zou willen bezoeken! Eerst maar eens met Europa beginnen. Voor stedentrips staan sowieso Rome, Wenen, Stockholm, Dublin, Budapest, Istanbul en Lissabon op mijn lijstje. Lucky me: aankomende zomer ga ik naar Lissabon met mijn moeder, Jeroen en Jesse! Maar goed, er zijn in Europa al ontzettend veel mooie steden. Ik hoorde ook dat Valencia en Sevilla in Spanje prachtig zijn! En ik zou ook nog wel een keer naar Parijs willen. En valt Sint Petersburg nog onder Europa? En what about Israël, lijkt me ook prachtig! En hoe cool is een reis met de Trans Siberië Express! Om maar niet te spreken over Zuid-Amerika, Amerika, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland. Aaaah, won ik maar de loterij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!