zondag 21 oktober 2012

Weekend Duitsland, dag 2.

De volgende ochtend hebben we heerlijk ontbeten in het hotel. Wat een uitgebreid ontbijt hadden ze daar! Soms zou ik willen dat ik een oneindige maag had, ik heb zóveel gegeten, maar op een gegeven moment kon er niks meer bij. Rond 10 uur waren we bij Movie Park Germany, het was nog niet zo druk. Deze dag hebben we veel shows bezocht, zoals de Crazy Stunt Show en een show over Van Helsing: Shadows of Darkness. Natuurlijk hebben we ook in veel attracties gezeten, en hebben we genoten van het lekkere weer. Het was volgens mij rond de 20 graden, we liepen allemaal in ons t-shirt! En dat in (eind) oktober!! Ondanks dat ik het erg druk heb met mijn master was dit weekendje weg helemaal geweldig. Ik heb echt kunnen opladen en heb me twee dagen niet bezig gehouden met school. Na dit weekend moet ik helaas weer hard aan de bak... Na vrijdag zijn mijn tentamens en deadlines eindelijk achter de rug! Ik kijk er zo naar uit!

2 opmerkingen:

  1. Movieworld is zo leuk!

    www.kimgodschalk.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie foto's! Ik ben als kind een keer in Movieworld geweest en wil echt nog een keer terug.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a comment!