donderdag 11 oktober 2012

Ontbijt bij La Place.

Donderdagochtend had ik een mondeling tentamen van het moeilijkste vak dat ik tot nu toe heb gevolgd op de universiteit. Ik was erg zenuwachtig, hartkloppingen, alles erop en eraan. Toen het tentamen achter de rug was, ging ik ontbijten bij La Place met mijn studievriendin Lotte. Voor 2,50 hadden we een heerlijk ontbijtje, zoals je kan zien. Donderdag was echt een topdag, 's middags bleek namelijk dat ik voor mijn mondeling een ACHT heb gehaald! Ik heb zó mijn best gedaan hiervoor, dus ben best wel trots op mezelf. Zo'n hoog cijfer. Ik zie jullie jezelf al bijna afvragen: 'Hoe moeilijk is dat vak dan? Als je zulke hoge cijfers kan halen?' Nou, ik kan je verzekeren: heel moeilijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!