zaterdag 13 oktober 2012

Only Seven Left & Valerius @ De Spot, Middelburg.

Zaterdagavond ging ik met mijn vader naar Only Seven Left en Valerius in de Spot in Middelburg. Sinds een jaar heeft Only Seven Left nu Bjørgen als zanger, en ik had hen nog nooit zien optreden met deze nieuwe samenstelling. Valerius had ik pas nog zien optreden in Amsterdam. Ik vind het nieuwe album erg leuk. Catchy, poppy nummers die soms naar mijn idee een beetje disco aandoen. Only Seven Left maakte er een spectaculaire show van. Zo speelde Bjørgen alleen nog een liedje akoestisch, en Hinne en Jochem speelden 'Faster Ride' van Cartel akoestisch. Dat is eigenlijk wel een van m'n lievelingsliedjes, dus dat vond ik echt super! Only Seven Left speelde ook een top40-medley met onder andere 'We found love' van Rihanna en 'Call me maybe' van Carly Rae Jepsen. Je vraagt je misschien af hoe dat klonk, nou.... Best goed eigenlijk! Op de onderste foto sta ik samen met Jochem, Bjørgen, Jelte en Jesse en een fan. Waarom ik nou eigenlijk op de foto moest... Geen idee. Wel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!