woensdag 3 oktober 2012

Diploma-uitreiking.

Woensdag 3 oktober was het eindelijk zover: ik kreeg mijn diploma! Eigenlijk was ik al sinds juni zeker van mijn diploma, maar na enkele maanden wachten, was het nu toch officieel. Ik moet eerlijk zeggen dat de setting waarin het gepresenteerd werd een beetje a-professioneel overkwam, maar ach... Ik was met mijn ouders en mijn vriendinnen (die ook hun diploma kregen!), dus het voelde goed. Wat zijn die drie jaar snel voorbij gegaan zeg... Ik weet nog dat ik voor het eerst op de UvA kwam! Alles is zo snel gegaan: ik heb alles netjes gehaald en heb in drie jaar mijn diploma gehaald. Gelukkig is het nog niet voorbij, ik ben nu begonnen aan mijn Master, en ik hoop dat ik deze opleiding net zo goed zal gaan als mijn Bachelor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!