zaterdag 4 februari 2012

Nieuwjaarsuitje Heineken Music Hall.

Zaterdag 4 februari gingen we met een heleboel medewerkers van de Heineken Music Hall richting Limburg: daar vond de Red Bull Crashed Ice competition plaats. Na 3 uur busreis (met een leuke busquiz) en 3 kwartier in de rij waren we eindelijk daar! KOUD dat het was! Gelukkig had ik een ski-jas geleend van Julia, wanten en een sjaal aan en een muts op, sokken, skisokken en Uggs aan. Ik moet zeggen dat ik niet veel heb meegekregen van het hele event eigenlijk, maar ik heb me ontzettend vermaakt met mijn leuke collega's! Op de terugreis werd bekend gemaakt wie er gewonnen hadden met de busquiz, en raad eens? Stefan en ik ('Team Zeeland') zijn tweede geworden! (Samen met nog 3 andere teams.. Sst). Woehoe!

1 opmerking:

Thanks for leaving a comment!