zondag 6 november 2011

Canon PowerShot A2200.

Say hi to my new baby. Deze zomervakantie kreeg ik het idee om een nieuwe compact camera te kopen. Ik heb namelijk een Canon EOS 400d spiegelreflexcamera, maar omdat het zo'n joekel is, neem ik deze zelden ergens mee naartoe. Zonde eigenlijk, maar niks aan te doen. Toen ik deze zomer op vakantie ging naar Amerika, dacht ik dacht het slim was om daar op jacht te gaan naar een kleiner cameraatje. Wat bleek? Het was eigenlijk helemaal niet goedkoper dan in Nederland! Ik wilde via Bol.com een Canon PowerShot A2200 bestellen, maar net toen ik de knoop had doorgehakt... Je raadt het al: was hij uitverkocht. Toen ik hem een paar weken later weer op de site zag, heb ik hem meteen besteld, en de volgende dag is hij bezorgd. Helaas heb ik nog geen geheugenkaart ervoor, die moet ik nog even snel ergens bestellen, want zo kan ik geen foto's maken. Ik ben op dit moment bij mijn ouders, dus nu kan ik even de geheugenkaart van hun camera lenen om mijn nieuwtje uit te testen. To be continued!


2 opmerkingen:

  1. Wauw die is echt mooi! Ik heb zelf ook een spiegelreflex en zit er zelf ook nu over na te denken weer een kleintje aan te schaffen omdat ze zo makkelijk mee te nemen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Useful information. Fortunate me I found your site by
    accident, and I'm surprised why this coincidence did not took place in advance! I bookmarked it.
    my web site :: stomach acid remedies

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a comment!