zondag 2 oktober 2011

Werken op het strand.

Zondag heb ik sinds lange tijd weer gewerkt op het strand aan de Zeeuwse kust. Deze zomer ging ik een maand op vakantie, en ik voelde me nogal schuldig tegenover mijn baas en collega's omdat ik dan niet kon werken. Dat bleek niet nodig te zijn: het was bijna heel de zomervakantie slecht weer, dus ik had toch niet hoeven werken! Toen mijn baas afgelopen week belde om te vragen of ik dat weekend kon werken, zei ik natuurlijk meteen ja! Het is een perfect baantje; op het strand, lekker weer, blije mensen én dan ook nog eens geld verdienen. Het was ontzettend druk; alle mensen wilden waarschijnlijk nog even genieten van de laatste stranddag van 2011. Twee oktober, wie had dat ooit gedacht?

1 opmerking:

  1. Looks like I've had a wonderful weekend! That last picture is gorgeous! I hope you'll have a nice week too! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a comment!