zaterdag 29 oktober 2011

Pete Philly @ Patronaat.

Samen met Mick ging ik zaterdag naar Haarlem om daar een concert van Pete Philly bij te wonen. We hadden tijdens de introductieweek van de UvA namelijk gratis kaartjes gewonnen hiervoor. En wat was ik hier blij mee! Ik vind beide albums van Pete Philly hartstikke leuk, en het concert was ook ontzettend goed. Het voorprogramma, Seeka, was ook leuk! Had er nog nooit van gehoord, maar het was leuk om te zien en te horen. Het was niet druk, dus ik kon samen met Mick prima vooraan staan. Ik vond het vooral leuk omdat optreden heel erg natuurlijk was. Je hebt artiesten waarbij een optreden precies zo klinkt als het album, maar dat was nu niet het geval gelukkig! De band was ook super, met een ontzettend goede toetsenist. Ze hebben nog lekker gejamd. Al met al: ik heb genoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!