dinsdag 18 oktober 2011

Happy new hair.

Al enige tijd liep ik rond met de drang om iets aan mijn haar te veranderen. Er was alleen een probleem: ik wil het niet kort, geen pony, niet verven. Conclusie: niet naar de kapper gaan. Toch besloot ik om zaterdag naar de kapper te gaan. Ik legde het probleem voor en de kapster hielp me prima! Ze vertelde me over de nieuwe 'color fresh' lijn van Wella. Het is geen kleurspoeling, maar net iets milder. Het geeft je haar een opfrisbeurt met een kleurtje. De kleur die de kapster voor mij uitzocht (iets donkerder bruin dan mijn eigen haarkleur), was niet meer op voorraad. Wat was er nog wel? Koper. Hmm, doe eens gek! dacht ik. Dus: koper it is.
"Color Fresh is gecreëerd om een verbluffend gezond uitziende glans aan je haar te geven met perfecte mildheid, dankzij een combinatie van directe verfstoffen, verzorgende ingrediënten en een verzorgend complex met vitamine C. Het is alcohol-, ammonia- en peroxidevrij, wat helpt beschadiging van het haar te voorkomen en zorgt voor 50% meer glans. 
Door de mildheid van de Color Fresh formule is het ook ideaal voor een eerste kleuring. Het versterkt je natuurlijke haarkleur en geeft een glossy effect dat tot 10 wassingen aanhoudt. Je hoeft je geen zorgen te maken om uitgroei of vermindering van de haarconditie!" aldus Wella.
De nieuwe kleur is moeilijk vast te leggen op foto's, met het blote oog is het toch duidelijker te zien. Met een voor-en-na-foto is het wel duidelijk! Geen drastische verandering, maar toch iets nieuws. En er is ongeveer 7 cm van mijn haar; lekker gezond gevoel! Ik weet niet waarom ik zo pussy ben met het veranderen van mijn haarstijl. Een paar jaar geleden experimenteerde ik volop, maar nu durf ik niet meer. Dit brengt me op het idee om binnenkort een post te maken over de verschillende kapsels die ik heb gehad; een pony, roze, paars, blond, zwart, noem maar op. Ik ga op zoek naar foto's.

1 opmerking:

  1. Mooi zeg! Ik ben ook een giant pussy als het op m'n haar aankomt, maar het is dan ook een deel van jezelf dat je maar moeilijk kan verstoppen 8-) xo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a comment!