zondag 23 oktober 2011

Duitsland dag 2.

Zondag zijn we naar Phantasialand geweest. Dat lag ongeveer 30 minuten van ons hotel. Vroeg uit de veren, en daarna heerlijk genoten van het ontbijt! Ik ben wel 4 keer terug gelopen naar het buffet om alle lekkere dingen te proeven. Goed gevuld gingen we op weg naar Phantasialand. Als ik naar een pretpark ga, word ik altijd weer een klein kind. Nu was het vooral spannend, want in dit pretpark waren we allemaal nog nooit geweest. Het was super! En we troffen het zo met het weer. 's Ochtends was het nog wel erg koud, maar we waren al lang blij dat het niet regende! De 'Black Mamba' is een achtbaan, en het is echt een van de leukste achtbanen waar ik ooit in ben geweest! We zijn er 3 keer in geweest, maar toen voelde ik het wel een beetje in m'n hoofd hoor ;-) Ook was er een schaatsshow, die hebben we nog bijgewoond. Wat een spectaculaire dingen kunnen schaatsers! Alles gaat zo soepel en het lijkt alsof het totaal geen moeite kost. Van 10:00 uur 's ochtends tot 18:00 's avonds zijn we in het park geweest en we hebben ons allemaal goed vermaakt! Zo'n weekendje weg met z'n allen is zeker voor herhaling vatbaar!

1 opmerking:

Thanks for leaving a comment!