zondag 12 december 2010

Surprise party.

Gisteren heb ik één van de leukste avonden van mijn leven meegemaakt. Aankomende woensdag ben ik jarig, en gisteren ben ik ontzettend verrast met een suprise party! Ik ging 's middags naar Désiree voor een schoonheidsbehandeling. Toen ik thuis kwam, dacht ik dat er niemand thuis was. Opeens zag ik allemaal mensen en ze riepen "SUPRISE"! Ik schrok heel erg, maar ik was zó blij om al die mensen daar te zien! Bijna al mijn vriendinnen waren er - zelfs vriendinnen die ik al een hele poos niet gezien had! Iedereen was verkleed als cowboys (cowgirls!), met cowboyhoeden, ruitjesblousen en cowboylaarzen. Er was zelfs een western buffet! Als ik eraan terugdenk krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht. Wat een ge-wel-dig cadeau! Lieve familie en vrienden, héél erg bedankt hiervoor!
Aline, Febe, Masja, Debbie, Lotte, Maria, Julia, Tisja, Deborah, Lizzy, Eveline en Josephine. Mama en papa, Désiree, Jeroen en Jesse; ik vond het geweldig! ♥

3 opmerkingen:

Thanks for leaving a comment!