maandag 12 juli 2010

Berlin Tag 1.

Na net het Berlijn-verslag van Febe op haar blog (klik) te hebben gelezen heb ik mezelf gedwongen om ook mijn blog te updaten. Het avontuur begon op maandag 12 juli. Voor mij helaas rond 8 uur 's ochtends omdat ik mijn paspoort nog met een omweg moest ophalen in Amsterdam. Voor de andere meisjes (Aline, Febe en Lotte) begon het avontuur rond half 1. We troffen elkaar in Nijmegen waar we de bus naar vliegveld Düsseldorf (Weeze) zouden nemen. Helaas reed mijn trein vanuit Amsterdam niet verder dan Arnhem en was er paniek in de zaal. NS zou bussen inzetten maar na lange tijd wachten (tezamen met nog zo'n 200 mensen) heb ik de taxi genomen naar Nijmegen en door het tijdrekken van de rest kon ik nog net mee met de bus. Een stressvol begin dus.

Gelukkig viel het verder niet tegen. De vlucht verliep goed, we konden de weg naar het hostel goed vinden en ook het hostel zelf was niet verkeerd. Het was 1 juli geopend, dus lekker nieuw! En op een fijne locatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a comment!